Captivating Electra lagen Black

12/05/2017 07:00

Een diepe ding Op een dag, op weg naar huis, ik heb gezien op straat verkopen lams kebab, ik fitflops uitverkoop belde mijn moeder kocht een klas te eten.Mama zei: "de straat niet goed kebab, auto 's na Fitflops beste prijs UK Het stof op de naar boven, eet je ziek. "Ik luister niet naar mama 's advies, of vroeg eten, fitflop folding had mijn moeder gaf me een.

Terug naar huis, ik zat op de Bank goedkoopste fitflop te lezen, op te eten.Plotseling, toen ik voelde een pijn in zijn buik, fitflop slipper rusteloosheid, ik wil naar bed kan goed zou komen, maar het gevoel sterker in m 'n buik alsof er honderden insecten in het boren.Ik kon het niet helpen, in bed sprongen, en heeft een "piep" geluid.Mam, zie ik niet uit eten, vreemd, in de kamer van 2013 Fitflop zwart met roze Een beetje.Is niet echt kijkt bang, mijn moeder vroeg: "schat, heb je buikpijn?Dat is net aan de overkant van de straat op grond van een kebab eten dat je niet eet, kan je niet te kopen, en dat kan lijden.Meteen naar de dokter, maar maak niet iets te zeggen.

"In het ziekenhuis, de dokter vroeg ik: "de situatie van kleine vriend, hoe is het met je, je ziet er vreselijk uit."Ik zei: "Ik ben van school. Eet een shish kebab, later goedkope fitflops slippers buik pijn."Na de diagnose van de dokter, geef me een injectie, een drankje.Na dit ding, ik weet een reden: in de toekomst niet eet op straat verkopen.Kleine vriend, voor jou ook niet omdat het zo goed te worden als ik dit!~ ~ ~ ~ ~ ~ ^ O ^Een diepe ding